Pages

Tuesday, May 4, 2010

Kami Perihatin...


ha......buang anak je kija...apa la manusia zaman sekarang ni..dah macam beruk dah aku tgok.. lpas buat tinggai macam tu ja...kera tu pon pandai jaga anak bagi makan pisang.. anak kucing rumah aku pon dah besar panjang...masalah...masalahh...
todai, skru drebar nak ajak korang sama sama kita perihatin terhadap gejala yang memang tak berpaedah ni..artis2 kita dah semangat menyanyi smpai nanges2 aku tgok pagi ni(baru smpai umah..heheh)

sebenarnya kami prihatin ni adalah satu kempen yang dilancarkan dengan objektif untuk membanteras gejala buang anak yang dak banyak happen ni...waduh2... gawat camni... cube korang bayangkan yang anak kena buang tu satu hari nanti jadi doktor ka...lawyer ka...tak ke nyesal mak bapak dia..buuuang je kija... dah la kat tempat yang lagi cantik kandang kambing...memang tak siuman budak budak ni...



--------------------------------------------------------->


so..pandai pandaila korang pikir...memang aku tak minat geng2 buang anak nii... haish...artis kita pon support..kita bila lagi...moh kita sokong bersama skru drebar untuk kita perang moral kurang sangat ni...hahaha..idop baby! idop baby! idop baby!

4 comments:

iniAku said...

wahh..semangat beby nye die..huhu

Syuzana said...

yela iniAku...baby 2 nyawa...ble plak buang...2 dosa dapat tu...org zaman sekarang...

skru drebar said...

ha..btol2 syu....nanti kita dapat beby byk baru best keluarga...betul tak iniAku? hehehehee

iniAku said...

wek!

Post a Comment