Pages

Saturday, May 8, 2010

ibu.....ampuni la Dosa ku...


waduh waduh...Hari ibu dah menjelma...hahaha...tadi baru pemly skru drebar menyambot hari ibu ku...mama aku cakap,dah lama aku tak nyambot mothers day kat umah..sob...sob.. sedeh plak aku dgar..(tapi memang betol pon..heheh) orait..untuk post kali ini skru drebar nak kongsi apa yang boleh kita bagi kat ibu2 kita ni...
sebagai seorang pompuan dan juga ibu,mereka mesti mau benda yang penuh kejutan dan kasih sayang...heheheh..(romantik syal skru drebar seketol ni)..

PERTama..bagi kek..ha...kek ni ada banyak maksud weh.. kalau bagi kat awek, sayang dia lain,kalau bagi kat adik2, sayang dia lain,tapi kalau bagi kat ibu..ibu boleh titis air mata beb..kek plak jangan la ceme2 ja..(bahasa kedah) bahasa kay el yang cikai2.. bagi la segedebuk yang mahal tu..ala...setahun
skali...sekalisekala...hehehe...

yang KEdua...cokelat... bai..cokelat ni kalau yang dah kawin,penaik ghairah tau.. hahahaha..kenapa skru drebar seggest kan cokelat ni? sebab dah nama pompuan..mesti suka benda tu...untuk hari ibu oke gak wut..lalalala..


laaaast skali...ini yang abah skru buat hari ni..hahaha..bagi jam tangan... adeh.. yang skru bersama adik kakak abang tekejot sebab abah kata jam harga 600...fuh... bagi kitorang pon leh gila enjoy..tapi demi kasih sayang seorang lelaki kat suami dia..lihat lah DUNIA...untuk mu ibu...tapi kalau kita ni...miskin lagii.. beli murah2 sudah...janji ikhlas..

Akhir kalam...cewah...wanita harus berbangga kerana anda diraikan setiap tahun...hari ibu adalah hari paling ramai manusia smbot..tanpa ibu, sapelah kita..tapi jangan lupa kat abah..tanpa abah,laagi tada kita..hahaha... terima kasih Badrul Shahar Abdul Wahab dan Faridah Md Noor atas jagaan kalian...besor gajoh skru sekor ni...hehehe...selamat hari ibu untuk wanita yang ada anak..anda insan teristimewa!!!!!!!!!!

2 comments:

iniAKU said...

terharu..sob :')

skru drebar said...

sabar cik iniAku....skru drebar ada...hehehe

Post a Comment