Pages


Monday, January 17, 2011

Musik lembot,hati keCot,jiwa seraboT

Bila cakap pasal feeling…ouh…ouh…aku rasa seperti diawang awangan..hehehe…macam org baru jatoh cinta pon ada..eceh2…
Orait..todai,I will stori tu yu all..pasal ape2 jelah..hehehe.. sebenarnya aku ngah jadi jiwang gaban ne. apte dengar lagu black..sopea jane.ahaks.. aku ne tatau la sgt pasal lagu lagu,ritma ritma,irama irama, rhythm rhythm…tapi disebabkan bapak skru drebar seorg guru music..what? ahlil music? Oh no… bukan2…itu bukan encik badrul shahar…ha… sebenarnya music ini indah..bak kata p ramlee, irama dan lagu tak dapat dipisahkan,kalau dipisahkan,pincanglah irama rosaklah lagu…hambik ko. Mendalam tu bai..hehehe…

Asal music ni actually dari humming2 street man yang tak torah hidop…dia huummmmmm…. Tros jadi lagu…kalau lirik,geng2 banayak cakap ni..amik feel tros jadi lirik..hehehe(tidak ada kena mengena ngan sesapa pon) jgn perasan sgt…
jenis sentimental ngan roc kapak…ha….fevret aku melalak kat bilik,lagu opera ape ntah..dari search kot… best weh..dgar dulu..baru komen…lagi satu dari jet…are u gonna be my gal…lagi stail nak jerit…hehehe…
dah2..smpai sini aje crita skru drebar…dkat 6 bulan aku tak update..saje nak merapu..hahahaha..





ikan keli dimakan kucing
telan sekor kenyang dua jam
kalu blog skru ada touching
jgn simpan jgn pendam
chaloo..baya hey chalooooo………

0 comments:

Post a Comment